Oj då..

Har fått "skäll" nu av två stycken de senaste dygnet om att jag borde uppdatera denna så jag gör väl det nu..

Länge sen jag skrev sist..

Är nu i vecka 31.. Börjar bli rätt stor och otymplig.. Kossa har jag tänkt först, men jag känner mig nog mer som en flodhäst kom jag fram till härom kvällen..
Men det börjar närma sig nu.. Födde Oskar i vecka 37 och Lukas i vecka 36.. Herregud vad de börjar närma sig insåg jag nu när jag skrev det.. Oj..
Måste nog snart börja packa bb-väskan så den är klar.. Oj, oj, oj va stressad jag blev..

Oskar och Lukas har fått dagisplatser nu.. Eller ja, i januari ska de börja.. Lukas den 13:e och Oskar den 19:e.. Så skönt så! Nu är den huvudvärken borta i alla fall.. Under förutsättning att det är ett bra dagis och att barnen verkar trivas.. Är mest orolig för Oskar när de gäller det eftersom han inte pratar.. Eller ja, Han har ju sina ord han går och säger hela tiden.. Veckans ord just nu är "bajs".. Väldigt flitigt använt just nu..
Men ja.. Orolig för Oskar eftersom han faktiskt redan gått på dagis och hunnit bilda sig en uppfattning om det dagiset..
Men även orolig för Lukas eftersom han är så mammig.. Fast där känner jag bara att de ska bli bra för honom att börja så han kanske kommer ifrån det litegrann.. Nog för att de är jätte mysigt att få två miljoner pussar hela dagarna, men de kan faktiskt bli lite jobbigt även fast de kanske inte låter som de..
Nä.. Jätte skönt med dagisplatser!!

Nej, nu ska jag faktiskt sätta mig och kolla lite kläder..

Puss å hej
1 kommentar
linda

Vad bra att de fått dagisplatser =)

saknar dej !



Puss Linda