=0)

När jag va ute och pratade med Vickis så satt jag ner så jag hade ingen koll in..
När jag kom in så såg jag att vår sovrumsdörren stod öppen.. Hade inte lämnat den så.. Tittade då rakt fram mot Oskars rum och jodå.. Medans jag va ute så passade han på att gå in och lägga sig i vårt rum.. Börjar bli en riktig vana för han.. Fast oftast gör han de inte förrns vi somnat, men men..
Eftersom Jimmy inte är hemma, så kände jag att de inte va någon idé att flytta tillbaks honom.. De är bara Jimmy som duger på kvällarna/nätterna.. Inte jag..
Så då tyckte jag.. Jaha.. Får väl göra de bästa av de då, så nu har jag städat och rensat ur hans rum.. Allting på sin plats.. Sorterat och ordnat.. Blev en hel back med saker till Filip.. Visserligen inte saker till han nu, men snart så.. Så de va ju bra..
Så i morgon nu så har jag bara Lukas rum kvar.. De är så bra när de går på dagis för då hinner de inte riva fram så mycket på morgonen.. De är bra..
Så ja.. En sak mindre i morgon.. Funderade ett tag på om jag skulle ställa mig och baka, men de är fan för varmt för det.. Har öppnat balkongdörren nu, den vi inte brukar öppna, men eftersom myrorna är som tokiga på den andra så har vi börjat öppna den här på kvällarna för att få de lite svalare inne.. Får se hur lång tid de tar innan de hittar den här dörren..
Nog för att de tydligen inte har några problem med att ta sig in, men ja.. Komma in på två ställen kan ju va bra.. Äh.. Jag vet inte..

På lördag blir de av till Nyköping.. Det ska bli riktigt roligt! Var länge sen nu, sist va jag gravid me Filip.. Så de va ett tag sen.. Får se om jag blir tvungen att åka först till Gävle och hämta Vickis.. Hon sa nu när jag pratade med henne att hon inte visste hur hon skulle ta sig till Skyttorp så de blir nog säkert så.. Skoj, skoj, men jag vill verkligen ha sällskap i bilen, men vi får se.. Är en jävla omväg på en massa, massa mil.. Det visar sig..

Nu ska jag hitta på nå annat att sysselsätta mig med.. Finns massa saker att göra..

Puss å hej
0 kommentarer