Adoptionen är klar!!

Åh, den här dagen blev så bra!

Började inte alls bra.. Så tomt i min säng på morgonen utan Oskar och Lukas.. Istället så fick jag Filip in till mig i morse när Jimmy skulle till jobbet.. Han vägrade somna om.. Och jodå, de stämde.. Han vägrade.. Så jag har varit vaken sen fem.. Inte alls trevligt..

Sen så saknas de sex tusen till hyran, Hasse fixar aldrig fram pengar och ja.. Massa såna där saker..

Gick ut och rökte vid elva och gick och kollade posten för skojs skull.. De brukar aldrig komma innan två, tidigast.. Men jodå.. Där låg det ett brev.. Ett enda brev.. Från Attunda Tingsrätt till Jimmy.. Hjärtat slog så hårt, så hårt.. Trodde de antingen var att vi skulle dit eller att det var ett avslag på adoptionen..

Men nej.. Inte det..

Bla, bla, bla.. "Tingsrätten som finner förutsättningar föreligga att bifalla ansökan, lämnar Jimmy tillstånd att som adoptivbarn anta Oskar." Efternamn och personnummer.

"Oskar är därmed Jimmy och Marinas gemensamma barn."

Va?!!!!

Läste detta säkert tio gånger och kastade mig sen på telefon för att ringa Jimmy..
Den stackarn stod och pratade med sin kund när jag ringde och berättade.. Han började ju gråta för att han blev så glad så han fick berätta allting för sin kund som såg väldigt frågande ut och undrade hur de stod till.. =0)

Dagen började skit och blev sen en av de fem bästa dagarna i vårt liv! Oskar, Lukas och Filips födelse och den dagen vi gifte oss och så den här!!

Kanon dag!!



Nu är Jimmy nere på Oxenstjerna med jobbet, han skulle ta nån öl.. Personalmötet var tydligen bra och då skulle de träffas där nere.. Så han åkte ner nu när grabbarna somnat.. Eller ja, han blev hämtad..
Sen ska tydligen Pierre sova här.. De ska ut och fiska i morgon.. Innan Jimmy åker till Frankrike och de blir för kallt.. Jaja.. Men de skulle va tillbaks här till senast fem för då skulle de lämna tillbaks båttrailern..
Då i morgon kväll ska jag gå ner och sola igen.. Vad härligt de ska bli!! De röda har lagt sig så nu är de dags för gång nummer två.. =0)
Det är den lyxen jag unnar mig.. Njuter av att ligga i den där lilla lådan.. Varmt, man blir brun, i alla fall jag, inte Vickis, =0) och man kan bara koppla bort allting.. Så skönt så.. Ja..

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Eller först ska jag röja sen efter middagen.. Sen duschen..
En lång varm dusch.. Ett badkar skulle inte sitta helt fel.. =0)

Puss å hej
0 kommentarer