Otroligt!

Vad med tid jag har för mig själv!
Den här extra timmen känns som en evighet..

Lik förbannat så är det inte mycket jag gjort idag.. Fixat iordning i köket, bytt i kattlådan och gjort iordning korten till dagis..
Inte mycket alls! Inte ens en maskin med tvätt har jag fått till..

Det gör inte så mycket.. Jag har lika mycket tid för mig själv i morgon.. Och dagen efter det och dagen efter den.. Jag har all tid i världen tills bebisen kommer!

Jag ska åka till Anki ikväll.. Eftersom min käre man inte varit iväg med några sopor ( kartonger, papper ja, sånt där ) så är det nu proppfullt i tvättstugan.. Stackars Bamse har till och med fått en kasse över sig med skräp så de är dags att slänga det nu..
Så det ska jag göra och svänga in på Ica om jag hinner innan de stänger åtta och skicka iväg tröjan tillbaks till H&M som egentligen skulle varit byxor och hoppas på att det inte är försent och sen ta reda på vad det kostar att skicka iväg min Arbetsmiljö och säkerhetsbok, för nu är de en som fortsätter höra av sig och säger att hon vill ha den så nu gäller de att passa på..
Och ja, sen till Anki med intyget så det kommer in på datorn..

Nej.. Nu tror jag att jag ska göra klart uppgiften i Vården så jag har det ur världen och sen gå ivög till dagis vid fem i tre..

Puss å hej
1 kommentar
anonym

Tänk på att när man är gravid ska man inte ta hand om en kattlåda!!