DAGISPLATS!!!!!!!!!!

Eller rättare sagt, dagisPLATSER! Alla tre pojkar har fått dagis plats!!
Den 18:e augusti så börjar de på Förskolan Myran.. Filip och Lukas på samma avdelning och Oskar på större avdelning.. Kanon!!!
Det bästa av allt, ( bortsett från att de fått platser! ) är att det är det dagiset som vi kommer se från vårat hus!!! Gångavstånd!!
Helt jävla fantastiskt!! Jag är så himla glad!
De slipper vara lediga för länge, det blir bara som ett vanligt sommarlov..
Åh, så bra!!!!

Tänk att Filip ska börja på dagis.. Lilla Filip.. Han är ju alldeles för liten.. Och på samma avdelning som Lukas.. Haha.. Vad fröknarna kommer få jobba.. :)
Det kommer nog gå bra.. På Lukas avdelning idag är de ungar som inte ens är ett år sm får börja på dagis och de går ju bra, så det ska nog inte vara några problem..
Men.. Vad tomt det kommer vara hemma! Vad ska jag göra hela dagarna? Kommer nog få tillräckligt me jobb har jag en känsla av, men ändå..
Alla mina tre barn på dagis! Mina stora pojkar..

Åh.. Är så glad så jag kan inte skriva om nå annat nu..

Puss å hej
0 kommentarer