Katt äckel!

I vanliga fall är vår käre Bamse riktigt, riktigt duktig och skrapar av sina tassar i lådan efter att han har skitit.. Visst, det är kattsand runt hela lådan, men inga skitspår..

Inatt, hör och häpna, så stod stekpannan kvar från gårdagens middag ( tacos ) kvar på spisen och det var köttfärs kvar i den..

Den köttfärsen var borta i morse.. Alltså har katten festat i natt.. Inte nog med att han rivit ännu mera tapeter, han har även ätit taco kryddad köttfärs..

När jag kom ur duschen så tyckte jag, när jag öppnade badrumsdörren att det luktade skit.. Och det var inte jag som luktade..

Klädde på mig och gick och tog fram en påse för att snabbt ta bort skiten från lådan.. Går in i tvättstugan och får se bajs överallt!!!

Självklart blev han ju dålig i magen av köttfärsen och hade lagt världens jävla hög som dessutom var "kladdig".. Det är väl inte så farligt om skiten stannat kvar i lådan, men nej, då har han tydligen klivit i det och gått runt på mattan, stänkt ut skit så de satt på kattsandspåsen, på skåpet, tvättmaskinen, ja, det var bajs överallt!!

Fick bort allting efter att ha varit och spytt ( fixade inte lukten ) och gick till vardagsrummet.. Då har katten mage att ligga i soffan!!
Nä.. Nån måtta på det hela får de faktiskt vara!

( Ja, jag vet att de är självförvållat eftersom jag lät stekpannan stå framme! )

Usch!!
0 kommentarer