Ohändelserikt..

Japp.. Så var denna lördag snart över..
Dagen har gått ut på.. Ja, typ ingenting.. Har tvättat tre maskiner med tvätt och har två kvar.. Har varit till mamma och gjort min uppgift, men annars så.. Nä.. Ingenting..

I morgon däremot ska jag åka med Oskar till simskolan, det ska bli väldigt spännande! Speciellt då mamma berättar att han är sååå himla duktig och gör precis som fröken säger och praktiskt taget simmar.. Ska bli roligt!

Det är min mamma som brukar åka med honom för hon vill det.. Hon har tagit på sig det, med alla barnen.. Hon var väl dock inte beredd på att vi skulle få fem barn, så hon börjar ångra lite smått att hon sagt så.. =)


min stora älskade skrutt!!

Annars i morgon ska Jimmy åka iväg på ett kundbesök och jag ska fortsätta med tvätten.. Inte får jag någon sovmorgon heller den här helgen.. Skit! Det var jag som gick upp i morse i tron om att det är jag som får sova i morgon, men det går ju inte då jag och Oskar måste åka hemifrån vid tio över nio.. Surt, men men..
Sova kan man göra i graven! =) Och jag får ju se Oskar simma..

Nu ska jag gå och göra i ordning mat till Emma och försöka trycka i henne i det och sen gå och sova.. Ska försöka komma i säng innan halv tolv för en gångs skull..

Puss å hej
0 kommentarer