Näst sista dagen

Måndag idag.. 

Barnen fortsätter att bjuda på sovmorgnar även fast vi inte ändrat något, det tackar vi för! Tjugo i nio gick vi upp i morse..

Halv elva åkte jag iväg på mitt möte som gick bra.. Under tiden så kom både Oskar och Tindra hem = fulltaliga igen vilket är sååå skönt!

När jag kom hem så var jag bara hemma ett tag innan Anki, Leffe och jag åkte in till stan för shopping.. ( fast Leffe åkte på annan shopping )
Tycker inte om att handla samtidigt som alla andra, men det gick bra.. Coop är så stort så man märker inte av alla, bara på vissa ställen..
Det gick iaf bra och jag fick med mig allt inför i morgon.. Då kommer mamma, Anki, Leffe, Linus och Johanna..

Ska städa på dagen och så kommer främmandet till maten..

Sån jäkla skön stil, Bamse.. 😂

Nähä, gå och lägga sig kanske?

Puss å hej
0 kommentarer