Ledig måndag

Igår kväll gick jag på bio med fina Vickis.. Jag valde film, till Vickis stora glädje.. ;) The Conjuring såg vi.. Jag hade henne i mitt knä ett par gånger under filmen..
Såg fram emot filmen, efter att ha sett trailern, men fan alltså.. Jag blir inte rädd längre.. Inte en enda gång hoppade jag till..
Kände inga obehagskänslor alls när vi gick därifrån.. Visst, självklart, det är en sann berättelse vilket gör det hela en aningens creepy, men nix..
Däremot såg vi reklam om en annan film, från producenterna till Paranormal filmerna, den hette Insidious 2, den verkade väldigt vidrig så får vänta på den.. Lär knappast få med mig Vickis på den, då hon avskyr skräckfilmer och nu oxå mig.. ;)
Men det var extremt roligt att träffa henne igen!
 
Hon har hängt med ett tag kan man säga, här med en Oskar i samma pyjamas som Emma har nu..
 
Filmen började inte förrns halv tio och var närmare två timmar och efter att skjutsat hem Vickis så var jag inte hemma förrns halv ett.. Därför var det extremt skönt att slippa ha en klocka ställd i morse..
 
Idag är skolan stängd vilket betyder att alla barn är hemma.. Ja, inte Jimmy då.. ;)
Halva dagen har redan gått och vi har inte gjort ett dugg.. Nu sover Emma fortfarande och tanken var att gå ut, men det är duggregn och väldigt svarta moln emellanåt så vi får skjuta lite på det då barnens regnkläder är kvar på dagis och i skolan..
 
Annars den här veckan ska jag på delegering på onsdag.. Jippi! Det betyder att jag kan börja jobba själv sen, ska ringa bemanningen direkt efter det, eller kanske redan i morgon..? Åh så roligt det ska bli!
 
Nä.. Nu ska jag gå och stoppa i en ny maskin med tvätt..
 
Puss å hej
 
0 kommentarer