Vid datorn

Sitter för en gångs skull vid datorn och skriver.. Det var inte igår kan jag lova, men så mycket skönare än att skriva med telefonen.. =)
 
I lördags morse så åkte jag in till stan och hämtade Vickis och sen så åkte vi upp till vackra Sundsvall.. Vi skulle äntligen få träffa Melina! Ja, självklart ville vi träffa hennes mamma oxå.. ;) Och Jocke!
 
Bilresan gick bra och jag är sjukt imponerad av mig själv som inte behöver köra efter gps:en på telefon för att hitta hem till dem.. Tumme upp på det!
 
Jag kan ju säga så här mycket: Jag blev kär!
En otroligt söt liten tjej.. Och jag som tycker Emma är liten..
 
 
 
 
Vi hade det så trevligt och bra där så det var riktigt jobbigt att ta våra täcken och väskor och bege oss till bilen i söndags.. =(
Men tänker som så att jag ska verkligen försöka ta mig upp en gång varannan månad eller nåt liknande..
 
När vi sen nästan var hemma hos Vickis så krockade jag.. Igen.. Stod och skulle köra in i en rondell, två bilar framför, bilen längst fram åker och han framför mig tänkte oxå göra det så jag rullar sakta efter, bara det att han ångrar sig då det kommer en bil fort från motorvägen och tvärnitar, jag hann inte se det och rullar in i hans bil..
Han fick lite bucklor - smärre skönhetsfel, medans min pärla däremot.. Han hade dragkrok och den jäveln trycktes in i min bil och punkterade ac:n.. Ingen regplåt har jag heller..
Så nu måste bilen in på verkstad igen!
 
Nåja, jag var jätte chockad resten av den dagen, men det har väl släppt nu, något så när i alla fall..
Arg på mig själv till tusen..
 
Måndag, tisdag nu har barnen varit hemma från dagis eftersom jag inte har jobbat ( och så var dagis stängt i måndags ) men onsdag, torsdag, fredag och lördag ska jag jobba..
Jag kommer få ta över ett schema då den personen ska sluta och det ska bli toppen!
Det lär med största säkerhet vara ett härligt gäng trötta barn på fredag eftermiddag..
 
Sen på söndag så fyller denna vackra kille år!
 
Hela fem år kommer han att fylla.. <3
 
Hektisk resterande vecka med andra ord..
 
Puss å hej
 
0 kommentarer