Lördagen

Jimmy fick sovmorgon i morse.. 
Jag tog med mig barnen ner till Ica och handlade lite.. När vi kom hem sen efter ett tag så kom Jimmy upp..

Jag slängde ihop en tårta.. Blå var den till ungarnas förtjusning..


Med vaniljkräm och chokladmousse..

Köpte marsipan för ett tag sen i olika färger och upptäckte att den bara är hållbar ett halvår.. Våran släkt fyller ju år de första fyra månaderna så jag har ju inga födelsedagar att baka tårtor till, så det får bli ett par tårtor ändå.. Och inte gör det mig något! 😉
Uppskattad blev den av alla barn, till och med Filip ( som inte tycker om nåt nu för tiden ) och Emma ( som aldrig gillat tårta ) åt två bitar..

Efter tårtbaket åkte jag och hämtade hem världens bästa Oskar som sov hos mormor igår..

När melliset var avklarat så gjorde jag ommöbleringen..

Nu kollar vi på Rambo, trean nu, men tänker nog lägga mig nu.. Har lovat barnen nybakade frallor till frukost.. 😉

Puss å hej
0 kommentarer