Halleluja!!

Svårt att sova i natt pga rädsla att försova sig, när Jimmy klocka ringde vid halv sex gav jag upp och hoppade in i duschen.. Härligt!
 
Jag fick väcka alla förutom Filip som precis varit på toa.. Vi kom iväg i vanlig tid och det gick jättebra att lämna barnen.. De var sååå glada att äntligen få gå upp tidigt.. *puckon!*
 
Idag var äntligen dagen som jag väntat på i tre månader! Det var dags att JOBBA!
 
Jag har varit orolig för min rygg då den dummat sig rätt mycket nu den senaste månaden, men idag var det i alla fall inga som helst problem.. Så jäkla skönt att vara tillbaks!!
 
Vi fick sluta en aningens tidigare så barnen är hämtade och potatisgratängen som gjordes igår står i ugnen..
 
Lukas hämtades av Nina på fritids och ska vara där tills på lördag..
Då hoppas vi att vi fått låna nyckeln av nuvarande ägaren och kan visa svärmor vårt hus.. :-)
 
 
Nu ska jag gå och fixa lite i köket innan det är dags för käk.. Jimmy kom precis in genom dörren också! :-)
 
Puss å hej
 
0 kommentarer