STOLT

Sen Tindra var.... typ två år så har hon längtat efter den dagen hon får ta hål i sina öron..
Hon har alltid suttit och beundrat mina örhängen och verkligen längtat..

Vi har sagt att när man ska börja i skolan så får man ta hål.. ( har hört och läst att det är 6-års gräns )
Och ja.. Vi ville inte att hon skulle ta sina hål mitt under sommaren så... 

Idag var det dags!
Kvart över ett träffade vi min mamma på Gränby och gick till Claires..

Inte en tvekan.. Bara en väldigt nöjd och glad tjej.. ❤️





Jag var så djupt imponerad av henne.. ❤️

Och inte valde hon några örhängen som vi trodde - rosa, blommor, "diamanter", glitter.. Nej, nej! Hon valde pärlor - för det har Johanna ( min kusin ) och det är fint.. 😍

Men satan så dyrt det blivit att ta hål..! När jag brukade ta hål så kostade det typ 80 kronor.. INTE nu! 😳 Gammal? Tydligt det.. 😂

Hon är så fin och stolt!



Mitt älskade hjärta! 

Emma som oxå fick hänga med konstaterade rätt snabbt att hon absolut inte kommer ta hål i sina öron..! 😂

Puss å hej
0 kommentarer