Senaste dagarna

I helgen som var så blev det inte direkt nån sovmorgon..
På lördagen så var det fotboll för Lukas.. Samling 8.15 i Alunda.. Suck!

Jag hann dock bara vara med en halvlek då jag hade tid hos frisören..

Hon gjorde ljusare slingor och klippte mig.. Ca 15 cm tog hon den här gången.. 😱 Men ärligt talat så märks det inte ens.. Det hon klippte var så lite hår, det tjockare kom längre upp..

Efter det åkte jag till botaniska trädgården och mötte mamma, Anki, Leffe och Oskar.. Där var det nåt jippo så kom hem med Oskar och tre nya pelargoner.. 👍🏻

På söndagen sen så gick vi upp tidigt.. Filip hade sin vapendragare som hade sovit över och de vaknade såklart tidigt..

Men ja, vid kvart över elva hade jag bakat bullar, pepparkakssockerkaka och tigerkaka..
Då fick vi oxå främmande av Mimmi, Jerry och barnen..

Det är så skönt ( och läskigt som fan ) att barnen börjar bli så stora.. Oskar och nu oxå Lukas hjälper mig med gräsklippningen..

50 kronor i var tjänade de in.. 👍🏻

Stora barn ja.. Tindra läser och läser..

Och Filip var så lycklig förra veckan när han kom hem med sina första läxor.. 😍


Nu ska jag plocka in disken från middagen i diskmaskinen!

Puss å hej

0 kommentarer