Barnens hinderbana

För länge sen så såg jag detta evenemang på Facebook tror jag så jag - snabbt som tusan - in och köpte tre startplatser..
Tjejerna besvikna, men det är för barn 7-12 år så kunde ju inte direkt göra något..

Grabbarna har varit superladdade och räknat ner dagarna..!

Idag var det dags och de gick och la sig igår och somnade nog direkt - lika bra det så det skulle gå snabbare tills idag..

Vi snurrade runt länge vid Fyrishov för att hitta parkering, tills vi till slut följde strömmen och ställde oss på en fotbollsplan.. 😊

Jimmy följde med grabbarna till startområdet medans jag och tjejerna gick för att hämta ut t-shirts som jag förbeställt..

Gick sen och ställde oss och väntade... Och väntade.. Det startade ca 20 barn åt gången och barn efter barn sprang förbi oss..

Men till slut kom dem! Grabbarna..!

Jimmy sprang med dem hela vägen runt och jag och tjejerna gick till målområdet där det var det fruktade gatloppet.. 😁 Mot gladiatorerna..

De var SÅ duktiga, våra grabbar.. Jimmy speciellt - som sprang med dem var så imponerad och stolt över dem..

Filip stod i valet och kvalet om han skulle springa... Han fick till och med frågan från Hero om han skulle springa med honom.. ❤️

Men i mål kom dem!

Älskade grabbar!!

Det var en väldigt lyckad tillställning och grabbarna har pratat om detta resten av dagen..

I bilen på väg hem från födelsedagsfirande av Leffe ( GRATTIS ) så skulle de t.o.m byta ut mig och Jimmy mot Pansar och Bullet, men se, DÄR sa mamman ifrån..! 😂

Tusen tack till Gladiatorerna! ❤️

Puss å hej

0 kommentarer