Sommarlov

Jag saknar mitt jobb mer än vad nån kan föreställa sig, MEN!
Det är faktiskt riktigt skönt att vara lediga hela sommaren..
Att ingen klocka ringer, jag kan ligga och vrida och vända på mig - räta ut ryggen, innan jag kliver ur sängen..
Jag måste inte sätta mig i bilen minst två gånger om dagen..
Det är SÅ himla skönt!

Jag var in på Mina vårdkontakter häromdagen och fick se detta på diagnoser.. 😳

Igår var vi in till stan.. Behövde handla, men innan det så åkte vi till Biltema.. Jag köpte en ny, större studsmatta till barnen..
Den de hade fick Lukas för tre ( ?? ) år sen och jag har bytt kantskydd och nät ett par ggr redan plus att den var mindre så större fick det bli!
Efter en jävla massa om och men från personalen på Biltema så fick vi in den i min bil - urplockad från kartongen..

När vi handlat och kommit hem så monterade vi ner den gamla och upp med den nya..

Gud så jag hatar detta nya blogg.se har gjort....!!

Så ja.. Idag har studsmattan hoppats på en hel del..
Jag har gjort en massa ute, småsaker..
Nu sitter jag faktiskt i soffan ute och sneglar på skitkatterna som njuter av att vara ute.. Lite för mycket dock då det inte är helt lätt att få in dem..
Bamse är oxå ute, men han är mest under huset så han ser man inte så ofta..

Lukas är en hejare på att skala potatis - och han gör det gärna så det är vad han gör nu..
De andra fyra håller på och leker i en av alla deras kojor..

Innan jag gör Lukas sällskap ska jag gå och kolla till tvätten..

Puss å hej

0 kommentarer