2 veckor

Fem trötta barn ( och en minst lika trött mamma ) sitter i soffan framför nå barnprogram..

Vi kollade precis upp hur många dagar det är kvar till skolavslutning och sommarlov.. TVÅ veckor prick.. 🎉

Två veckor kvar innan jag äntligen slipper sätta mig i bilen minst fyra gånger om dagen, ca 100 mil i veckan.. Jag kan inte annat än att räkna ned.. ⌛️

Det betyder även att det är 13 dagar kvar tills Tindra slutar på dagis.. 
Det är konstigt att lämna den sidan.. Har ju varit där nu sen Oskar började.. Kommer sakna de fröknarna.. ❤️



Men! Så redo hon är, fröken fräken att börja i skolan och lämna dagis bakom sig.. Så stor hon blivit på kort tid! 😍

Ungefär som denna.. 

Snart 9 månader 

Cirka 3-4 mån

Idag har jag varit och träffat min gamla sjukgymnast.. Hon började ju plugga och har nu tydligen slutat på rasbo/Alundas vc.. Men nu var hon tillbaks och ville träffas..
Även hon håller med om att det är märkligt att jag inte har nå reflexer på vänster sida..

Nä.. Hörde att tvättmaskinen precis blev klar så ska gå och fixa med det! 

Puss å hej

0 kommentarer