Ledig måndag

I morse efter att skolbarnen var lämnade så åkte Emma och jag och kastade skräp innan vi begav oss upp till dagis för utvecklingssamtal.. 

Som oftast så är det inga problem med skruttan.. En väldigt glad, hjälpsam, rolig och empatisk tjej har jag minsann..! 😍 




Efter det åkte vi in till stan för lite handling.. Ica maxi för mat, arken zoo för kattsand och så citygross för kött.. 

Efter det åkte vi och käkade lunch på Max och sen tvättade vi bilen på cirkle K.. 

Vi hann hem, packa upp och äta mellis innan vi var tvungna att åka och hämta hem de andra.. 


Nu när jag fått ett tak över dörren så kunde jag äntligen ha amplar igen så det köpte jag på Ica maxi.. 😀

När vi kom hem från skolan så var barnen ute medans jag fixade käk.. Värsta lyxkäket, korv med bröd.. Men ungarna var glada! 

Jimmy är borta tills i morgon och då lagar jag sällan mat till mig..
Köpte dock en sallad på citygross, men den var inte god så den kastade jag precis.. 

Nu är det jag och Maja som får mysa ihop resten av kvällen.. 


Tittade ju såklart på hockeyn igår så är skapligt trött idag kan jag lova.. Tur att det inte är massa bra på tv.. 😉


I morrn står jobb och sen fransar på kvällen på schemat.. Då är det skönt att jag är ledig på onsdag igen då det alltid blir sent innan jag är hemma från frans-fixet..

Puss å hej

0 kommentarer