Sovmorgon

Midsommarafton spenderades hemma själva.. Lugnt och skönt!

I lördags kom min släkt och vi åt tillsammans.. Vi grillade mina hemmagjorda hamburgare och åt jordgubbstårta och Ankis rabarberpaj till efterrätt.. 👌

Mimmi och barnen kom när vi var klara och var här resten av kvällen.. Jerry och Jimmy kom när de kört cross klart.. 

skön stil! 😂❤


Som Filip tycker om denna tjej! ❤

Igår gjorde vi inte heller nå speciellt.. Jag lämnade Oskar och Tindra till Nina och danne.. De ska va där tills på onsdag då jag hämtar dem i Norrtälje när jag gjort fransarna.. 😍

I dag fick jag va ledig då min envisa förkylning hänger kvar.. 👎
Döm om min förvåning när jag tittar på klockan och det står 10.38..!!! 
Ungarna sov de med lika länge.. 😳 Härligt! 
Det behövdes bevisligen.. Hade inte ens lika ont i ryggen som jag brukar ha.. 👌

Idag har jag fixat med min garderob, rensat lite, tvättat, duschat och gjort Jimmys papper till revisorn..
När Jimmy kom hem så satte vi ihop poolen..


Vi har haft den där i två år, men efter förra vintern så var den trasig.. Barnen hade åkt skridskor i den så linern var trasig..

Men nu är den bytt! 👌 Nu saknas det bara vatten....... 🙄 regna en massa nu tack..! 😂
Då vi har egen brunn och det är sån brist i kommunen så vågar vi inte fylla 16000 liter från vår brunn.. 
Surt som fan om det skulle ta slut! 

På fredag är det dags för min och mammas resa.. Till London! Vi åker dit på fredagen och hem på söndagen.. 
Mamma har planer för båda dagarna så jag lär ha att göra! 😂 steg lär det bli! 👌

I morgon är det jobb igen.. 👍

Nu ska ungarna in i duschen och sen i säng.. upp tidigt i morrn.. 

Puss å hej
0 kommentarer