JULKONSERT!!! ???????


Var det nån mer än jag som höll på att sätta sega råttan i halsen igår när jag läste tidningen?!
En helsida i Aftonbladet med info om en JULKONSERT!!!!! Helt jävla otroligt.. Det är nästan precis ett halvår kvar till dess..
Snacka om att vara ute i god tid.. Usch! Man kan väl för fan få njuta av sommaren innan det är dags för allt de där.. USCH!!!!!!

Igår var Vickis här.. Åkte till Uppsala och hämtade henne och passade samtidigt på att handla all mat där och sen tog jag Apoteket oxå när jag ändå var där..
Sen så hjälpte hon mig att hålla koll på barnen när vi var ute så att jag kunde gå med röjsågen utanför staketet och vid brevlådorna.. Fick även bort de sista grenarna från gräsmattan.. Nu är de bara lite små saker kvar.. Några högar med kottar och en massa små pinnar men sen så är det klart..
Sen så planterade vi blommor.. Eller ja, vi sådde frön så får vi se om de blir nå blommor.. En av krukorna vände Oskar upp och ned på gräsmattan så vi får se om de blir nån blomma i krukan eller alla i gräsmattan.. Kul kille de där.. =0)

Nej.. Nu ska jag lägga mig på soffan tills Lukas vaknar.. Har blivit förkyld så de heter duga.. Grabbarna var det i helgen och nu är de min tur..

Puss å hej
0 kommentarer