I´m back..

Varit ett par dagar utan skrivande.. När skulle jag hunnit med de?!
Fick ju ett Super Mario till Wii:et som Jimmy och jag har suttit och spelat, och spelat och spelat lite till på varenda eviga kväll.. Nu är vi klara med sista bossen, bara de att nu måste vi gå tillbaks genom alla världar och göra alla banor igen och samla stora pengar.. Jaha..
Vi som fått mycket hjälp från Luigi med att klara vissa banor.. Speciellt bossar.. Känns rätt hopplöst de här..

Julen va bra.. Alla va här.. Men ja, de va väl den första julen jag varit med om som jag inte fått ett enda presentkort.. Brukar alltid få ett par stycken.. Så jag oxa kan roa mig med mellandagsrea.. Men icke sa nicke.. De va synd tyckte jag.. De är de bästa med julafton..

Jaja.. Jag är faktiskt vuxen och har egna barn, men inte ens dem fick många paket.. I vanliga fall brukar vi ha ett helvete efter julen med att försöka få plats med alla nya leksaker, men de har gått så smidigt så..

Juldagen åkte vi på morgonen till Nina och träffade Ingegerd och Yvonne, Fredrik och Martina och firade en mini julafton där med paket och jullunch..
Grabbarna fick en varsin akvarielampa utav Nina som va mitt i prick.. De älskar den.. Den ska tändas direkt på morgonen och släckas allra sist på kvällen..

Sen efter Nina så packade vi in tre barn i bilen och begav oss mot Vattholma och Anki.. Lukas och Filip sov.. Det behövde de.. Kan vara så att till och med Oskar somnade, kommer inte riktigt ihåg..
Men ja, vi åt mat hos Anki och sen åkte vi hem på kvällen när ungarna skulle sova så de fick somna i bilen..
Det va en resa som hette duga, kan jag lova.. Oj, oj..
Det va den dagen då de blev snöstorm och kaos i trafiken på kvällen.. Jag körde för Jimmy hade minsann kört alla sträckor innan.. De va min tur, plus att jag ville visa att jag minsann oxå kunde köra bil i de vädret..
Jag tog oss hem hela och de gick bra, men helvete alltså.. De gick i ungefär 65 längs hela motorvägen, nån gång gick de att komma upp i 80, men de va bara för nån kort sekund.. Men de va så många bilar som hade så bråttom och blåste om i omkörningsfilen.. Hux flux, fick jag se, när jag tittade i sidospegeln.. Då kommer de en lastbil i en jävla fart! Han va nog de som körde fortast av alla som körde om..
En stor, tung lastbil med ett långt, långt släp..
Kom igen för i helvete!! Inte fan vill jag sätta mig i hans jävla släp när han får sladd!! Hur jävla dum får man bli.. ?!
Nä.. Jag förstår verkligen att dödssiffrorna har fördubblats sen förra året.. I alla fall om de finns fler som kör så där!
Riktiga idioter finns de verkligen..

Nej.. Kommer skriva mer om ett tag.. Men nu håller Filip på och drar i grenarna på granen så de känns som om jag behöver vara där.. =0)

Puss å hej
0 kommentarer