Njaha..

Mm.. Idag ska man bli relativt barnledig.. Både Oskar och Lukas ska till min mamma idag.. Usch.. Vet inte riktigt om jag vill att Lukas ska åka dit.. Hon har aldrig haft båda två förr, eller för den delen, bara Lukas..
Plus att hon har ju en kattunge hemma hos sig..

Nånting säger mig att jag kommer få sätta mig i bilen i eftermiddag/kväll och åka och hämta Lukas.. Tror de..
Men de visar sig..

De är båda två såååå glada över att få åka till mormor, de har pratat om de varenda dag nu sen jag berättade om det.. Sötnosar..

Filip ligger och sover.. Jag har plockat ur Opeln.. Måste bort med den nu.. Har gått åtta dagar sen vi hämtade Volvon.. Tror Lasse uppskattar att få handpenningen nångång.. Och jag uppskattar det eftersom då blir vi skrivna som ägare på bilen.. De är vi inte nu.. =0(

Aja.. Har världens jävla mensvärk.. Inge roligt alls.. Men peppar, peppar, har faktiskt bara blödit två dagar extra den här månaden.. De är framsteg! =0)

Nej.. Nu ska jag gå ut och kratta bort alla löv och bär från plattorna så man inte halkar på dem.. De sista jag vill ha med tre barn är en bruten fot och kryckor.. Nej tack!
Passar på när filip ligger och sover, han sover nu fram till tio - halv elva..

Puss å hej
0 kommentarer