Regnar

Självklart!!!!! Bara för att jag skulle putsa fönstren på utsidan nu när Filip somnat så regnar det! Och ska tydligen göra det hela helgen.. Vad fan då! Jag vill inte spara en massa saker till senare, jag vill göra klart, jag vill stryka på listan.. Jag vill bli klar!!!

Det är bara en vacka kvar nu.. Vid den här tiden om en vecka så borde vi vara på väg mot Alunda om allt går som jag vill.. En vecka.. Sju dagar..

Suck..

Har packat en kartong full med saker från Filips rum.. Det var det enda rummet jag inte påbörjat än.. Men nu är de praktiskt taget klart.. Bara nån liten kartong kvar med sakerna från skåpet..
Men jag behöver fler kartonger.. Hoppas Jimmy åker till Bauhaus och köper, de hade tydligen tio för en hundring.. Sen ska han hämta från Johan oxå... Hoppas det ordnar sig..

Ikväll spelar England igen! Mot Algeriet.. Hoppas de börjat spela som de ska nu.. Argentina matchen igår var skitrolig att titta på.. Hoppas resten av lagen börjar kämpa lite nu och spelar fotboll..

Aja.. Ska gå ner och städa i källaren har jag tänkt..

Puss å hej
0 kommentarer