Ordningen återställd!

Så var semestern slut för alla inblandade och den sista anlände hem idag.. Nu är vi kompletta igen och det är så skönt!!
Självklart är det lugnt och faktiskt rätt så skönt när vi är minus en/ett par barn och vi kan lägga ännu mera tid på de som finns kvar hemma, men det är fruktansvärt tomt.. Och tyst.. Och inte alls som det ska vara..
Jag vet att barnen som åker bort, de som blir kvar hemma och vi, mår bra av att komma ifrån varandra, men det är ändå allra bäst när alla är hemma igen! =)
 
mina fina, från julafton.. Missnöjda Filip och Emma med en väldigt röd näsa ser jag nu.. =)
 

Annars har det varit lugnt idag.. Barnen har spelat Donkey Kong och jag har bakat.. Har ju en liten tjej som fyller år väldigt snart så lika bra att sätta igång med bakningen! Sega chokladrutor blev det idag.. =)
 
I morgon kommer fabror Fredrik och Linnéa hit.. Julklappsutdelning står på schemat då de inte kunde komma till Nina när vi va där.. Det blir trevligt det!
 
Nu ska jag gå och städa i köket så man slipper vakna till en massa disk!
 
Puss å hej
0 kommentarer