Inte poppis

Knas-Fian..
 
Den här lilla damen är inte på min eller hennes pappas plus-sida idag.. Hon vaknade strax innan tolv i natt och skrek, skrek, skrek och skrek lite till fram till klockan va närmare halv sex.. Enda som fick henne någorlunda lugn va när jag låg och smekte hennes panna och kind.. Men det kan man inte riktigt göra i fem timmar i sträck.. Man får ont i handleden.. Så nja..
Har en aningens jäkla ont i huvud och rygg i dag..
 
Jag vet inte om det är tänderna, ( som jag tycker borde komma nån gång ) halsen ( Lukas har jätte ont i halsen och vill inte äta idag ) eller om det är öronen.. Hon har ingen feber och verkar inte påverkad på något annat sätt, men nånting var fel, det är ett som är säkert!
Vi får se, eventuellt får hon en alvedon innan läggdags ikväll..
 
 
Stackars Jimmy som även han är lika trött, är på städdag här i föreningen.. Sitter man med i styrelsen kan man inte riktigt skolka från den direkt.. Stackaren får springa runt på tak..
 
Jag har gjort två satser dajmmuffins inför Tindras födelsedag som närmar sig med stormsteg.. Måste fundera ut vad hon ska få av oss i present.. ?? Har tusen olika idéer, men måste ju begränsa mig lite.. ;)
 
Nu ska jag gå och stoppa in Lukas sängkläder i torktumlaren.. Sen är det bara Emmas kvar..
 
Puss å hej
0 kommentarer