Vårdcentralen

Tindra ligger här bredvid mig på soffan och snarkar.. Ingen förändring alls idag, mer än att hon inte ville ha något till frukost annat än vatten..
Vet inte jag.. Är det 3-dagars feber? Har hon ont i halsen eftersom hon vägrar äta?
I vilket fall som helst, har hon lika hög feber i morgon med, då är det jag som ringer och bokar tid till doktorn..
 
Stackaren, hon avskyr ju verkligen vårdcentralen och blir hysterisk så fort jag lyft ut henne ur bilen och vi ska ju ner dit idag med Emma.. Är lite bekymrad över det.. Med hennes feber så är jag övertygad om att det inte blir bättre av nonstop gallskrik i en halvtimme..
Plus att jag kommer behöva, självfallet, sitta med Emma och lyssna på vad de har att säga..

Åh, om man bara kunde klona sig ibland.. !!! Eller i alla fall få en extra arm till varje barn man föder.. Det vore nåt!
 
Innan Oskar hämtas så ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog baka lite muffins till på lördag..
 
Puss å hej
0 kommentarer