Sövande lördag

Oj oj så trevligt det är att vara i en tatueringsstudio.. Det där ljudet.. Gud så lugnande det är.. Jag skulle lätt kunna ställa upp gratis som deras hjälpreda, bara för att få höra det där ljudet..
 
Idag var det dags för tatuering.. Min kusin började med en jätte läcker haj på magen, sen var det min tur att fylla i Hälge.. Han fyllde i lite överallt och tofsen han har på huvudet gjorde ont, det gjorde de andra ställena med, men inte lika mycket..
Men ja, nu är han fin igen!
 
 
Fick med mig tjejerna hem ( Rebecca var oxå med som sällskap ) och vi käkade baguette..
Vi hörde hur det mullrade när vi klev ur tatueringsstudion och det har det fortsatt gjort tills för bara nån timme sen.. Som närmast var åskan bara en kilometer bort, men det gjorde tyvärr inte mycket.. Kom som nån form av "skur", med ett par hårda regndroppar, termometern sjönk nästan tio grader, men det tog inte lång tid innan den var uppe igen..
 
Jag tog med mig Oskar in till stan vid tre.. Behövde köpa t-shirts till Emma, hon hade bara en och massa linnen, men vill inte sätta på henne linnen på Mallorca så det fick bli ett gäng nya..
 
 
Nä, nu ska jag gå ut och ringa Ekman..
 
Puss å hej
 
 
0 kommentarer