Folk!!

Usch så irriterad jag blir!
Nån/några har varit på min altan, stått utanför mitt sovrumsfönster ( som var Oskars för ett par veckor sen!! ) och snott mina och Jimmys cigaretter och min tändare..
Det var en jäkla tur att jag hade ett till paket inne..
 
Vem?!! Vem fan är så jävla dum/röksugen så man går in på en altan som är omgiven av hus?! Två av mina grannar är uppe till sent på nätterna..
Hade Oskar fortfarande haft det rummet så hade jag varit riktigt förbannad!
 
Nä.. Det är ett speciellt folk som bor här, helt klart!
 
Annars då?
Emma är sjuk.. I förrgår eftermiddag så fick hon feber, igår hade hon väldigt ont i halsen = ville inte äta, borsta tänder, tog sig för munnen och sa aj, men idag så verkar det vara liiiite bättre.. Hon ville i alla fall ha både vällingen och lunchen så det är framsteg..
 
min lilla tok-Fia..
 

Tindra fick vara hemma i måndags, utslagen var helt borta, men jag tänkte att hon kunde få en dag i lugn och ro.. 
Hon hjälpte mig att baka mellis..
 
 
Självklart fick hon även slicka visparna.. Hon blev arg när hon inte fick stoppa ner dem i bunken och ta mer, men där gick gränsen.. ;)
 

Igår fick hon dock gå på dagis igen.. De går tillsammans nu, mina barn.. Det är avsevärt färre barn på plats så då har de bara en, max två ( i vanliga fall fyra ) avdelningar öppna.. Men det verkar gå bra.. Skönt!
 
Nähä.. Igår var det riktig högsommarvärme, men idag vräker det ner regn så jag ska sätta mig med boken inför examinationen på lördag.. Det behövs!
 
Puss å hej
 
 
 
0 kommentarer