Lördag

Så härligt med helg! Nog för att jag gärna hade jobbat.. ;)
Ett tag efter vi gått upp i morse så tog Jimmy med sig grabbarna in till jobbet, grabbarna var i himmelriket.. Dock inte tjejerna som blev kvar hemma med mamma.. Det var många tårar och skrik innan de till slut lugnade ner sig..
 
När Emma lagt sig och Tindra käkat lunch så gick vi ut.. Fixade i ordning på framsidan och sen gick vi runt på baksidan och fixade en massa där med.. Märkte att Tindra frös så när vi va klara så frågade jag om vi skulle gå in och baka chokladmuffins.. Det blev uppskattat!
Nu har vi två plåtar klara och sitter nu i soffan och myser i väntan på att Emma ska vakna.. Vid två sen är det mellis..
 
Igår och idag så har Tindra fått mjölk i sin kräm och inga utslag har dykt upp.. I morgon tänkte jag att hon får ett halvt glas till maten så får vi se.. Kan ju vara dumt att låta henne få fri tillgång till det igen direkt så vi tar lite i taget..
 

Tindra med farfar på Mallorca.. Oj så "kär" hon blev i honom där! =)

Har inte en aning när grabbarna kommer hem så vi får se vad mer vi ska hitta på..
 
Igår fick jag frågan om jag ville gå på bio med fina Vickis så det ska vi göra i morgon.. Det ska bli riktigt roligt! Har inte träffat henne sen vi åkte till fina Ekman så det är på tiden.. =)
 
 
Nähä.. Gå och plocka med något!
 
Puss å hej
 
 
0 kommentarer