Allmänt

Tisdag idag och barnen är på fritids, skola och dagis..
Idag är Tindras sista inskolningsdag så från och med i morgon så går hon till halv två..
 
Igår var hennes första dag på fritids utan mig.. Det hade gått jättebra.. ( såklart! )
 
Jag passade på att åka förbi jobbet där jag fick höra mindre roliga grejer, men så är det.. Alltid lika skönt att komma dit.. Alltid lika skönt att lämna hemmet..
 
I morgon ska jag till ackis och handkirurgen.. Så jävla onödigt..!
När jag var där först nu så bestämdes det att händerna skulle opereras om, med början vänster hand för den var värst då..
När jag var klar med operationen så sa de att jag skulle höra av mig när jag tyckte att nästa hand skulle opereras..
Ringde för ett tag sen nu och då har jag fått en tid för att prata igen.. Suck!
 
Och vad händer? Jo, mobilen ringde nyss.. Handkirurgen som ställde in och flyttade tiden.. 
 

Jag fick igår tag i Stockholm spine center och frågade om de hade glömt bort mig.. Det hade de inte utan jag fick en tid dit också..
Först erbjöd hon mig en tid i morgon, men då jag trodde att jag skulle till ackis så sket det ju sig.. Fick tid dit i början av september..
 
Hög tid kan jag tycka.. I januari är det två år sen min steloperation.. I mars så har jag haft detta onda i två år.. TVÅ ÅR!!! Utan att nån har tagit mig på allvar..
Vi får väl se vad dessa säger..
 
Jag var också på bio igår.. Med Mimmi.. Vi såg Lights out, en skräckis och den var faktiskt bra..
När vi träffades så tittade jag på henne.. Vi hade på pricken likadana kläder.. Haha..
 
Mimmi och jag har även bokat en resa..!
I maj så åker hon och jag iväg en vecka till sol, bad, värme och stranden.. En och annan palm hoppas jag på med!
 

Hon är precis som mig! Ligga på stranden och sola en vecka är precis vad hon också vill så ja..
Det ska bli så fruktansvärt skönt!
 
Ikväll är det fotbollsträning för Lukas.. Jag har sån tur så jag ska lämna honom hos min bror och Emelie så får han äta där och Jimmy hämtar upp honom.. Istället för att jag är tvungen att åka dit IGEN då Jimmy är i Västerås och jobbar och inte hinner hem före..
 
Nu ska jag gå och hänga tvätt och stoppa in en ny maskin innan det börjar dra ihop sig mot att åka och hämta de små ( STORA ) terroristerna.. ;-)
 
Puss å hej 
0 kommentarer