Well hello

Det var ett tag sen... 😬 


Jag jobbar och har fullt upp! 😃 Älskar det!

Idag är jag dock ledig så Emma ( som tycker det är aptråkigt att vara hemma ) och jag har fixat uppe en del.. Vi har satt upp en ljusslinga ( djävulens påfund ) ute på balkongen ( kan det bli mörkt nån gång? ) och så har vi plockat iordning.. 

Nu gick luften ur oss så nu sitter vi bägge i soffan nere... 


Skriv inläggstext 

Vi brottas med lite streptokocker här hemma.. 😔 Först Tindra scharlakansfeber och halsfluss när hon fyllde år, en månad senare var det Emmas tur med sak och nu när Emma hade två dagar kvar på sitt penicillin så var det Tindras tur IGEN..! 



Vi som klätt på oss fint och skulle på Melinas 3-årskalas fick vackert ställa in det och bytte till oss ett besök på akuten.. 👎🏼

Nytt penicillin..! Nu får vi se då..! 

Streptokocker och jag är inte direkt Sveriges bästa vänner så jag väntar spänt på den första ( förbannade ) svinkoppan... 😔🔫 

Nej! Nu blev tvättmaskinen klar så jag ska ta och fixa det och passa på att ta tjejernas rum när jag ändå är där! 💪🏻 

Puss å hej

0 kommentarer