Min rygg

Nu ni...! Nu ska ni få höra..!


Sen jag började jobba igen så har jag mer och mer känt av min rygg.. 
Jag har haft riktigt ont i nedre delen av ländryggen och ner i benen.. Sen ett par veckor tillbaka så har jag sovit som en kratta igen.. Fått riktigt ont när jag lagt mig och sen vaknat flera gånger för att det gjort ont.. Vaknat på mage till och med.. 😬

Jag har funderat länge och många gånger på massage eller att gå till en kiropraktor.. 

Jag såg en annons på Facebook för ett tag sen och gjorde slag i saken, jag bokade en tid.. 😬

Dit var jag förra tisdagen.. 
Han ger massage kombinerad med art neuro, en form av mjuk kiropraktik.. 
Dra åt helvete vad ont det gjorde..!! 

Han konstaterade att mitt vänstra ben är tre cm kortare 😳 och att jag är stel/spänd från rumpan hela vägen upp till nacken..

Jag fick berättat för mig att jag skulle ha ont i två dagar och säkerligen få blåmärken.. Så hårt tog han i.. 😳

Och jodå, så fort jag kom hem så var jag tvungen att slänga av mig kläderna och sätta på mig lösa och mjuka kläder istället..
Hade ont tills för nån dag sen men nåt blåmärke fick jag aldrig.. Märkligt nog..!

Men vet ni!? Jag har inte ont I ryggen efter det..!! 
Jag har sovit på nätterna och trots jobb och massa grejer så har jag inte ont..

Det var med skräckblandad förtjusning jag gick tillbaka idag.. 😂


Jag fickparkerade..!! Fick inte ens hålla på länge!! 😂👍🏻😀

Det gjorde ondare idag att få massagen, men jag har inte alls lika ont på ryggen denna gång.. Lite öm bara.. Underbart!! 


Fit4life heter stället och ligger i Uppsala.. 
Jag kan varmt rekommendera det! 


Puss å hej

0 kommentarer