Första dagen

Idag har jag jobbat för första gången sen midsommarafton.. 

Det här möttes jag av i mitt fack när jag kom till jobbet.. 

(null)

Sååååå roliga kollegor man har..... 🙄

De vet att jag hatar den mannen... Och tyckte de var skitroliga... Mm.. Kul! Nötter..

Jimmy hade kommit hem så Lukas och Oskar var inte själva idag.. 

När jag slutade hämtade jag de tre minsta och åkte hem.. Kom hem till lagad mat! Lyx! 

Det har gått bra att jobba.. Missade nåt litet här och där, men då är det tur att vi är två! 

I morgon är jag ledig.. 
Det är föräldramöte för de tre minsta i morgon och vi har fått barnvakt.. 😍 Underbara Sara ställer upp och tar barnen under tiden..
Detta gör att jag och Jimmy bara behöver dela oss på tre.. 
Först gemensamt för alla och sen fortsätter det i respektive klassrum.. Där ställer det till det.. 🙄😂
Tur att Oskar och Lukas inte har samtidigt oxå..!! 😅

Puss å hej
0 kommentarer