Back to work

Så var mina två lediga dagar över och det är dags för jobb torsdag och fredag.. 

Idag när barnen satt sig på bussen så hoppade jag in i duschen och satte sen Sandy i hundgården.. 
Sen åkte jag in till stan och fick massage.. Det gjorde bra jävla ont, men sen när smärtan väl lägger sig, oftast efter två dagar, så gör det inte ont i kroppen.. Varken höfter, rygg eller skuldror.. 🙏🏻 Patrik är guld värd! 😍

Efter massagen så åkte jag mot Norrtälje.. Först till Rimbo och svärfar där jag lämnade grejer från pandakatalogen.. 
I Norrtälje sen mötte jag Danne och lämnade newbody.. 

Sen åkte jag till Jenny och fick påfyllning av fransar.. 

(null)

Har vant mig nu och trivs riktigt bra i volymfransar.. 😍 Så himla fint! 

På vägen hem sen mötte jag Jerry och lämnade kakor.. 

Nu börjar det äntligen minska med alla saker som folk har beställt! 😃 Lagom till att det alldeles snart borde komma ytterligare en beställning kakor från Oskars klass.. 🤣🔫

Nu är Eva alldeles snart slut så då ska ungarna in i duschen och sen i säng! 

Puss å hej
0 kommentarer