Hundmässa

Fy tusan vad jobbigt det var att ha klockan ställd idag! 😴 Jag är sååå himla trött.. 

Men upp kom jag och gjorde mig i ordning för en tripp till Älvsjö! 

Kom ut och möttes av att min baklucka stod öppen..... 🤬 Förbannat! Hämtade ut ett stort och tungt paket igår och kunde inte stänga bakluckan så skulle göra det när jag kom in.. ( el ) men se, det glömde jag! 🙄

Nåja, det rann ett par liter vatten från den, men det var torrt i bilen tack och lov! Snacka om vädrad! 😂👌🏻

(null)

Mötte Mimmi och Maxine i Älvsjö och sen gick vi in.. Tittade på hundar och köpte bra att ha saker! 👍🏻

(null)

Sandy var så glad över, dels att jag kom hem, men även för sina saker! 

(null)
Nära, nära, nära! 😍


(null)


Nu är Mimmi och familjen snart här så jag ska sätta igång med maten nu! 

(null)


Puss å hej
0 kommentarer