Ledig!

Och så var jobbhelgen avklarad! 💪🏻
Nu är jag ledig i två dagar.. 

Igår var det som sagt första advent och vissa saker ändras inte bara för att jag jobbar..! 

När jag kom hem hade Jimmy maten klar så de åt direkt.. När de åt gjorde jag degen till lussekatter.. 

(null)

När de ätit klart så plockade jag fram pepparkaksdeg, fem små kavlar och en massa former.. 

(null)

(null)

Sen bakade barnen pepparkakor! 😊

(null)

(null)

Jimmy fick ta över att lägga över på plåt medans jag gjorde lussekatter.. 

(null)

Sen fikade vi! 

Tog med mig en påse till jobbet och Jimmy gjorde samma sak.. 

(null)

I morgon ska jag åka in till stan och handla.. Köpa ny ljusstake till Lukas då det inte var rätt lampor så den gick sönder.. 🙄

På onsdag har jag massage och sen ska jag åka till Norrtälje och fixa fransarna igen! 😍

Ringa en massa ska jag göra i morgon oxå, inte glömma! 💪🏻

Puss å hej
0 kommentarer