Födelsedag

Jag kan numera titulera mig som 33-åring..
Vilket kom lite som en chock, då jag tills för ett par veckor sen trodde att jag skulle bli 32.. 😳😂

Jag är som ett barn fortfarande och älskar att fylla år! Saknar att inte ha min mamma som kommer och väcker mig med sång.. 😔
Men hon ringde och sjöng för mig istället.. Och Jimmy och Anki.. 😍 

Sen vidare till jobbet där jag oxå blev firad med både sång, blommor och fika.. ❤️

När jag kom hem möttes jag av min älskade man som handlat ( med noggrann lista från mig ) och på bordet stod en jättefin blombukett med ett kuvert i.. 

Jag fick jordens bästa present..!! 
Jag ska få gå och titta på EMINEM!! 😃😃

Sen medans jag duschade så fixade Jimmy mat - potatisgratäng och grillat kött, barnen dukade bordet OCH plockade ur diskmaskinen.. 😍
Jimmy hade även köpt med sig tårta så det åts efter maten.. 

Jag har haft en jättebra födelsedag! I morgon kommer min släkt och Nina så då ska det bakas.. 😊

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska barnen in i duschen och vidare i säng.. 
Jag har nåt riktigt knasigt i min kropp och idag är det inte kul så jag ska oxå hoppa i säng..

Puss å hej
0 kommentarer