2019

Nyårsafton spenderades först på jobbet och sen hemma.. 

(null)

(null)

Vi skulle åkt till Mimmi och Jerry, men på grund av valpar och kennelhosta fick vi fira på varsitt håll.. 

Igår sov vi till 10.40 vilket var så skönt och behövligt! 
Sen åkte vi till mamma och fikade.. 

Igår kväll kom stormen och det med råge.. 🌪 herrejävlar vad det har blåst! Vi drabbades inte nå nämnvärt - soptunna omkullblåst och soppåsar utspridda och så bröts ladudörrarna upp, men inget strömavbrott eller tokiga träd..!

Idag åkte vi och lämnade Oskar och Emma hos min mamma och det var träd omkullblåsta precis överallt! Tak bortblåst såg vi oxå.. 👀

Nåja.. 2019 alltså.. Det här året händer mycket roligheter, igår bokades två..! 😍

I juni åker jag och mamma till London i två dagar.. Jag fick i uppgift att boka flygbiljetter och mamma ska boka hotell. ❤️

Sen ska ju jag och Jimmy på Metallica i Göteborg i juli så igår bokade vi hotell två nätter.. 

Det ska bli så mysigt! 😍

(null)

Nu ska jag ringa upp Mimmi och sen hoppa i säng.. Jobb torsdag och fredag.. 

Puss å hej
0 kommentarer