Januari 🙄

Februari brukar kallas vabruari.. Jag ber till högre makter att vårt februari inte blir så då vårt januari bestått/består av vab.. 
Den här gången är det Emmas tur.. 

Hon började gråta i morse utan förklaring, ont i halsen sa hon.. När jag kollade halsen på henne ( som såg bra ut ) så hade jag handen på hennes panna.. Det brändes! 

Tog tempen på henne, den första visade 40,2, tog igen.. 39,9.. 😳 Inte undra på att hon var varm! 

(null)

(null)

Igår var iaf alla friska så den dagen startade vid halv åtta då klockan ringde.. 
Vi gjorde i ordning oss och åkte till rörken där Jimmy körde en endurotävling.. 
Där var det kallt! 🥶

(null)

Inga blev gladare än vi när han kört klart! 😃
Då åkte vi hem.. 

Var hemma ett par timmar innan Mimmi skickade och frågade om vi ville komma..? Yes!! 😃

Vi åkte hem till dem, bestämde att vi skulle käka pizza och åkte ner till blå krogen.. 

(null)

(null)

Efter maten åkte vi tillbaks till dem.. Barnen fick godis och vi mös med hundvalparna.. 

(null)

(null)

De börjar bli bra jäkla söta..! 😍

Jonte var trött och somnade, medans Maxine höll igång hela kvällen! 

(null)
Från tidigare

Vi åkte hem och var hemma strax efter tio.. Barnen gick och la sig direkt, medans jag och Jimmy tittade på slutet av Avengers.. 

(null)

I fredags kom Tindra hem med ett sår.. 

(null)

Hon hade fått en sko i ansiktet i samband med nån snö.. 🙄 Hon hade så ont i käken och hade svårt att tugga.. 
Jag åkte ner med henne till vårdcentralen jag.. 💪🏻 Där tvättade de och tejpade såret.. 
Kan ju tycka att skolan borde ha hört av sig..... 

Idag har det inte blivit mycket gjort.. 
Jag har vikt ett par dagars tvätt, gjort rent kattlådor och så har jag rensat ut ett skåp på gardiner och dukar.. Igår tog jag skåpet här i vardagsrummet.. 
Nu har jag tre kassar som ska bort! 👍🏻

I fredags gick jag och Sandy en långpromenad i den fina solen.. 😍 Bandit rock i öronen! 😍👍🏻

(null)

Jag hade bra skor på mig, men lik förbannat har jag fått nån jävla inflammation i båda benen, smalbenen ner i fötterna.. I vänster går det hela vägen upp till knät.. Kan inte böja fötterna.. 🔫 Den här kroppen! 🙄

Nu är maten snart klar, kött och potatisgratäng/potatissallad.. 😍👌🏻

Puss å hej
0 kommentarer